در حال بارگذاری فایل ...
اپ جعبه قانونیدسترسی آسان‌تر
راهکار ساده ما

راهکار ساده ما چیست؟

  راه اندازی و اداره و توسعه کسب و کار مستلزم رعایت قوانین و مقررات مربوطه است. بدون داشتن آگاهی لازم از این قوانین و مقررات اقدامات ما می تواند عواقب پر هزینه و گاهاً جبران ناپذیری برایمان به همراه داشته باشد. استفاده از متخصصین این موضوع نیز بسیار پرهزینه است. یافتن متخصص هر موضوع نیز چالش دیگری است. 

 

راهکار ساده ما استفاده از خدمات « جعبه قانونی » است.

 

  ما هرگونه خدمات و مشاره ای که شما برای راه اندازی کسب و کارتان لازم دارید، با وسواس تمام گردهم آورده ایم تا هر زمان و هر کجا که نیاز داشید به آسانی در دسترس شما باشد. از طرفی هم نیاز نیست تا متحمل هزینه های سنگین جذب و استخدام متخصص تمام وقت و پاره وقت شوید، در حالی که هر از گاهی به تخصص وی نیاز دارید. 

خدمات مشاوره ای

  در جعبه قانونی کلکسیونی از خدمات مشاوره ای در اختیار شماست. هر آن چیزی که کمک می کند تا چالش های کسب و کار شما را کاهش داده و شما را به قله موفقیت هدایت کند، در کلکسیون ما موجود است. 

 

مشاور کسب و کار - مشاور حقوقی - مشاور مالی و مالیاتی -  مشاور منابع انسانی و روابط کار - مشاور بیمه و تأمین اجتماعی - مشاور ....

 

علاوه بر گردآوری مشاورین متخصص در حوزه های مختلف در جعبه قانونی، گروه های متنوعی که بسته به نیاز هر کسب و کاری می توانند با هزینه های مشخص خدمات مشاوره ارائه نمایند را هم گردآوری کرده ایم.

 

وکلای دادگستری - کارشناسان رسمی - مشاورین رسمی - کارشناسان خبره - اساتید دانشگاهی - مدرسین تخصصی - ...

استفاده آسان

  در هر زمان و هر مکانی که باشید، می توانید به اسانی از خدمات مشاوره های متنوع جعبه قانونی استفاده نمایید. کافی ست با کامپیوتر یا گوشی همراه تان وارد سامانه جعبه قانونی شوید و نوع مشاوره مورد نیاز خود را از لیست خدمات متنوع ما انتخاب نمایید و سپس مشاوره مورد نظرتان را تعیین نمایید، حال مشاور در خدمت شماست.  

 

 

آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، روبروی مجتمع آیریک سنتر، پلاک 309، واحد 4
۰۲۱۹۱۳۰۳۰۸۹
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جعبه قانونی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین