سوالات متداول
چطور میتوانم وقت مشاوره بگیرم؟
شما می توانید با کلیک روی دکمۀ «خدمات» در بالای همین صفحه، وارد لیست خدمات ما شوید. سپس از بین خدمات ما نوع مشاوره مورد نظر خود را شامل: مشاوره حضوری و یا مشاوره تلفنی انتخاب کرده و از میان زمانهای قابل رزرو نمایش داده شده، یکی را انتخاب کنید. پس از تکمیل مراحل نوبت دهی و پرداخت حق مشاوره، پیامک تأیید نوبت برای شما ارسال میشود. اطلاعات مراجعه کننده و زمان و تاریخ مراجعه در پیامک نوشته شده است. بسته به نوع انتخاب شما همکاران ما هماهنگی لازم جهت انجام مشاوره را با شما انجام خواهند داد.
مشاوره حضوری چگونه انجام می گیرد؟
جعبه قانونی با کارشناس و وکیل مورد نظر شما کاملا هماهنگ است. وقتی شما در این سایت نوبت خود را ثبت میکنید و پیامک تأیید رزرو نوبت خود را دریافت میکنید به معنی این است که نوبت شما در سیستم ثبت شده و میتوانید در ساعت و روز اعلام شده در پیامک به نشانی دفتر پیامک شده مراجعه و در همان ساعت با وکیل انتخابی خودتان مشاوره مورد نظرتان را انجام دهید.
مشاوره تلفنی چطور خواهد بود؟
در صورت انتخاب مشاوره به صورت تلفنی و پرداخت هزینه مشاوره به صورت آنلاین یا کارت به کارت، پیامک تأیید نوبت برای شما ارسال میشود. در زمان انتخابی شما کارشناس یا وکیل مورد نظرتان با شماره اعلامی شما تماس خواهد گرفت و برای کل مدت انتخابی شما به سوالات و خواسته های شما پاسخ مقتضی را ارائه می نماید.
پرداخت هزینه خدمات و مشاوره چگونه است؟
پرداخت هزینۀ مشاوره و خدمت ممکن است برای هر کارشناس و وکیل و بسته به نوع خدمت متفاوت باشد. معمولا گزینههای پرداخت نقدی (در زمان مراجعه شما به دفتر وکیل)، پرداخت کارت به کارت و پرداخت آنلاین از طریق درگاه پذیرفته میشود. هنگام انتخاب نوبت خود در سایت، روشهای مختلف پرداخت به شما نشان داده میشود و میتوانید از هر کدام که دوست داشتید استفاده کنید. راحتترین گزینه پرداخت آنلاین است که بعد از تأیید پرداخت، نوبت شما رزرو نهایی میشود و پیامک تأیید رزرو به صورت اتوماتیک برای شما ارسال میشود.
چگونه می توانم خدمات حقوقی را آنلاین سفارش دهم؟
شما می توانید با کلیک روی دکمۀ «خدمات» در بالای همین صفحه، وارد لیست خدمات ما شوید. سپس از بین خدمات ما نوع خدمت مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از تکمیل مراحل سفارش و پرداخت هزینه مربوطه، پیامک تأیید سفارش برای شما ارسال میشود. بسته به نوع خدمت انتخابی شما همکاران ما هماهنگی لازم جهت انجام خدمت با شما انجام میدهند.
امکان لغو نوبت وجود دارد؟
بله! تا ۲۴ ساعت قبل از وقت مراجعه که ثبت کردید میتوانید نوبت خود را لغو کنید. با مراجعه به سایت، یا از طریق لینکی که در پیامک تأیید رزرو شما وجود دارد، میتوانید رزرو خود را لغو کنید و در صورت تمایل، نوبت دیگری را در زمان و تاریخ دیگر ثبت کنید. اگر مبلغی به صورت آنلاین پرداخت کرده باشید، به کیف پول شما در سایت بر میگردد و میتوانید از آن برای ثبت رزرو جدید استفاده کنید.